Moderní SEO optimalizaci (což je SEO analýza, případně linkbuilding) by měl provádět sehraný tým, kde každý člen hraje určitou roli. Vlk samotář by optimalizoval pomalu a snad i špatně. Rychlost může být velmi důležitá. Představte si firmu, která právě vznikla a potřebuje nutně prorazit na internetu, aby naplnila plánované tržby a nepadla do ztrát. Analýzů webů mají na starosti analytici a naopak samotnou aplikaci optimalizací mají na starosti SEO specialisté. Vše je tedy rozděleno. Dále je také třeba psát PR články, které píšou lidé s estetickým cítěným pro jazyk a psaný text, tzv. copywriteři. O zpětné odkazy se postarají linkbuildeři.

Vyplatí se to

Je až zarážející, že mnoho (i velkých) firem se zdráhá investovat peníze do jakéhosi „podivného“ internetového portfolia své společnosti. Neuvědomí si, že na internetu jejich nabídku uvidí řádově mnohem více lidí než například na dni otevřených dveří. Svět se zmenšuje a přesto v něm musíme být více vidět, aby si nás okolí všimlo. Investujte tedy do své propagace. SEO vám pomůže k lepší zítřkům.